Husdyr er sunt

Forskene sier at mennesker som har husdyr lever lengere enn mennesker uten husdyr. Og det man vi jo håpe på fordi jeg har 2 katter gående hjemme hos meg. De kloge sier, hvis du har katt så er du mere avstresset enn hvis du ikke har katt. Om det passer, vet jeg ikke. Men de sier det er avstressende å kose med katten. Jeg syns mine katter stresser meg fordi de vil altid kose når det ikke passer med og når jeg er opptatt med andre ting. Så i mine øyner så er de til stor besvær. Men koseligt å komme hjem til mine katter når jeg kommer hjem fra jobben. Og om kvelden skal den ene katt helst ligge under min dyne og det er hver natt. Og det er også litt koseligt. Men husk endelig, når du har katt, så skal du ikke kjøpe svart sengetøy da alle kattehår setter seg overalt. Og det ser ikke bra ut med en dyne fylt av kattehår. Men jeg er glad for mine katter og liker dem mye. Og noen ganger kan jeg le over de rare ting de finner på. For eksempel så datt den ene katt nede i dassen rett innen jeg var på vei ut av døra. Dumme katt.

This entry was posted in SeeMe. Bookmark the permalink.

Leave a comment