Mikkel får alloween som tema til sin børnefødselsdag

Endelig fik vi sat gang i året konfirmationer og andre fester. De fleste finder sted her i maj og juni, så der har vi bare så travlt. Efter et tip fra naboen har jeg været online og gjort nogle gode fund, så jeg kan spare tid på min konfirmation især på de praktiske forberedelser. Lige som med vores barnedåb så har jeg online betilt engangsservice, som passer til dagen.

Det bliver i blå farver og fodbolde til konfirmation mens lyserød er farven til barnedåb. Det er sjovt som jeg har valgt at holde fast i traditionen til de to gange fest men lidt tradition skal der til især når det er købt billigt ind på nettet. Så har vi også råd til at holde en lidt sjovere børnefødselsdag til Mikkel. Han vil gerne have sin helt egen stil og det har vi sat igen.  

Så hos os bliver der holdt halloween i juni måned, det ønsker han sig til børnefødselsdag. Han holder så meget af den verden omkring halloween, at det er det eneste han går op i, som fest tema og så får han det. Jeg er spændt på at se, hvordan det kommer til at gå og glæder mig til at se hans ansigt, når hele rummet er shinet op og klar til at blive brugt en hel eftermiddag.

This entry was posted in Engangsservice and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment