Starte egen nettbutikk med salg av kjøkkenredskaper

Håper vi ses i min kommende nettbutikk jeg har valgt å starte. Å starte egen nettbutikk har altid vært min drøm og nå har jeg endelig begynt å realisere denne drøm. Har fått alle papirer iorden med import av varer fra utlandet og kan endelig begynne å lage nettbutikk, som jeg gjerne vil ha den. Laste opp flere tusen produkter, bilder osv og det er mye jobb og lange kvelder med dette. Men det er innmari gøy og jeg bruker mye av min fritid på dette. Tror kona blir glad å få meg tilbake når nettbutikken kommer på plass og er fiksa. Så mangler jeg bare å profilere meg på internettet. Å starte webshop er spendende og noe helt nytt for meg, men det går bra og jeg greier meg fint. Når det siste er på plass og jeg er klar til lanseringen, vil jeg gi gratis frakt når dere kjøper i min nettbutikk. Håper dere blir mine kommende kunder og dere vil like min nettbutikk og finner det som dere mangler av kjøkkenredskaper etc. Husk det er mange penger å spare.

This entry was posted in SeeU and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment